Concurs samarreta Festa Major 2016

CONCURS PER A LA IMATGE GRÀFICA DE LA SAMARRETA DE LA FESTA MAJOR DE SORT 2016

festamajor-samarreta-web
Il·lustració guanyadora del concurs obra de Mariona Batalla Taylor, felicitats!

1. OBJECTE
Aquestes bases tenen per objecte regir en la convocatòria d’un concurs obert a tothom, amb la finalitat d’obtenir la imatge per a la samarreta de la Festa Major de Sort 2016.

2. ADMISSIÓ D’ORIGINALS
Cada participant pot presentar un màxim d’una obra inèdita.

3. TÈCNICA I DIMENSIONS
• La tècnica és lliure, però ha de ser apta per a la seva reproducció mitjançant quadricromia i ha de preveure una bona aplicació en una samarreta, a la part frontal o posterior.
• Les obres presentades han de tenir caràcter d’original definitiu.
• Els originals a presentar hauran d’estar muntats sobre cartró ploma.
• Posteriorment, cas de resultar guanyador/a, es requerirà l’arxiu original per a la seva reproducció, en algun format compatible amb Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustrator o similars; en general, aquells que puguin generar formats d’arxiu PSD, AI i/o EPS.
• El disseny s’haurà de poder reproduir mitjançant 1 o 2 colors plans.
• El disseny final no haurà d’excedir una superfície de 25×25 cm. En tots els suports figurarà imprescindiblement el text Festa Major 2016

4. TEMÀTICA
La temàtica és lliure i oberta. Haurà d’inspirar-se en qualsevol aspecte relacionat amb la festa major, el poble de Sort i/o la Comissió de Festes. Es valorarà, però, un disseny modern que alhora sigui coherent amb la temàtica i també que en reforci els seus valors.

5. PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ I TERMINI
Les persones interessades han de presentar a l’Ajuntament de Sort, ubicat al C. Dr. Pol i Aleu núm. 13 de Sort, una instància genèrica acompanyada del disseny en sobre tancat.
En aquest sobre hi ha d’haver la següent indicació: CONCURS PER A LA IMATGE GRÀFICA SAMARRETA FESTA MAJOR SORT 2016. Hi ha de constar un pseudònim, que cal escriure també al dors del disseny, a més d’un sobre tancat amb les dades i el pseudònim de l’autor/a. El termini per a la presentació de propostes és del 8 al 15 de juliol de 2016, ambdós inclosos.

6. RECOLLIDA
Les obres no guanyadores podran ser recollides a les oficines de l’Ajuntament de Sort durant la primera quinzena d’agost. Per a la devolució caldrà acreditar-se en la forma prevista legalment. Transcorregut aquest període, la Regidoria de Festes decidirà què fer amb les obres no recollides. L’Ajuntament no es fa responsable dels desperfectes o danys que, fortuïtament, puguin ocasionar-se en les obres presentades.

7. PREMI
Al/la guanyador/a li correspondrà un premi per import de 100 € (impostos inclosos) contra factura legal i una samarreta impresa amb la imatge guanyadora. L’obra guanyadora serà propietat de l’Ajuntament de Sort, i l’autor/a cedeix en exclusiva i irrevocablement el dret a reproduir-la, publicar-la o divulgar-la, total o parcialment, en qualsevol modalitat, mides o suport, així com la seva utilització per a publicitat (tot i que inicialment es planteja com a il·lustració per una samarreta eventualment també es pot fer servir amb altres finalitats).
L’Ajuntament de Sort podrà fer les modificacions necessàries per reproduir-la en els suports, les tècniques i les mides que sigui necessari. La propietat intel·lectual de l’autor/a quedarà garantida i recolzada en tot moment, segons el que estableix la legislació actual de la propietat intel·lectual. El nom del/la guanyador/a serà divulgat als mitjans de difusió propis (web, Twitter, Facebook, etc.)

8. JURAT
El jurat es reunirà abans del 19 de juliol de 2016 per triar la millor proposta i estarà integrat pels següents membres:
• 1 dissenyador/a amb experiència en el camp de les arts plàstiques i/o audiovisuals, nomenat per la Comissió i el grup de festes.
• 1 representant de la Comissió o del grup de festes.
• 1 representant de l’Ajuntament de Sort: regidor de festes.
El jurat pot declarar desert el premi si, segons el seu criteri, no s’ha presentat a concurs cap obra que compleixi els requisits de qualitat mínima, cas en el qual s’encarregarà el disseny a un/a professional de manera directa.

9. VALORACIÓ I VEREDICTE
Per tal de decidir el concurs, el jurat tindrà en compte els següents criteris:
• Qualitat artística, expressivitat i originalitat del disseny.
• Expressivitat i potencial comunicatiu com a reclam i imatge de la Festa Major.
• Idoneïtat de la imatge per aplicar-la a una samarreta.
El veredicte del jurat serà inapel·lable i implicarà la contractació del servei al/la guanyador/a del concurs. Totes les incidències i reclamacions que puguin presentar-se seran resoltes pel jurat.

10. ACCEPTACIÓ DE LES BASES
La participació en aquest concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases. Els/les concursants es responsabilitzen totalment de la inexistència de drets de tercer en les obres presentades, així com de tota reclamació per drets d’imatge.

DOCUMENTS ANNEXOS
• Bases del concurs (pdf)

0 Comentaris

Encara no hi ha cap comentari

Fer un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Back to top
Skip to content