Èxit de públic a la mostra artística “Amb pany i forrallat”

La programació matinal de gran part de les activitats de la mostra d’art a l’aire lliure Amb pany i forrallat, que es desenvolupa aquest diumenge als nuclis d’Altron i Sorre, al cor de la vall d’Àssua, ha fet possible, abans de l’arribada de la pluja, que aquesta singular iniciativa artística esdevingui un èxit de públic gràcies al caràcter distintiu d’aquesta oferta cultural.

Amb pany i forrallat ha portat a les eres, els corrals i les cases d’Altron i Sorre l’obra de nombroses artistes tant del Pallars Sobirà com d’arreu de Catalunya – catàleg d’expositors – i en aquesta segona edició ja s’ha consolidat com un vehicle de transmissió de les arts dins d’aquest àmbit geogràfic: música, fotografia, escultura, joieria, il·lustració o gravat són només algunes de les disciplines artístiques de què han gaudit els veïns d’Altron i de Sorre així com els nombrosos visitants de la mostra.

Si el temps ho permet el programa d’activitats continuarà aquesta tarda a Sorre amb un espectacle de dansa, un taller infantil i un berenar musical a la Plaça Major del poble.

0 Comentaris

Encara no hi ha cap comentari

Fer un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Back to top
Skip to content