Presentació del llibre “Maria, guerra i pau” de Josep de Moner
L’Editorial Gregal es complau a convidar-vos
a la presentació del llibre
MARIA, GUERRA I PAU
de Josep de Moner
Una història que sap emocionar, que ensenya, que té tots els ingredients d’una època, d’una gent, d’un país. I que trampeja el dramatisme que conté tot evitant que derivi en un melodrama.
Hi intervindran:
- Carles Isús, president del Consell Comarcal del Pallars Sobirà
- Pere Bascones, regidor de Cultura de l’Ajuntament de Sort
- Josep de Moner, autor
Amb l’acompanyament musical
de l’acordionista Mireia Ticó
Dia: dissabte, 19 de maig de 2018
Hora: 7 de la tarda (19.00 h)
Lloc: Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà
Camí de la Cabanera, s/n (plànol)
El llibre – Maria, guerra i pau
Maria, guerra i pau és una novel·la basada en la història de superació d’una noia pallaresa que en els anys de postguerra es veu obligada a abandonar els paisatges de la seva infància per afrontar un nou model de vida a la ciutat.
Una veu femenina en primera persona encarna i dona vida a la protagonista, fet que ens permet compartir amb ella la manera en què viu i percep el món, enmig del calidoscopi que l’envolta: les feines del camp i les tradicions festives; els odis ancestrals i la guerra; els amors soterrats i les il·lusions perdudes; els somnis a conquerir i l’esperança d’un futur millor.
L’autor – Josep de Moner
Josep de Moner va néixer el 20 de desembre de 1947 a Olp (Pallars Sobirà). Llicenciat en Ciències de la Informació, va treballar al Diario de Barcelona i El Periódico de Catalunya.
El teatre és l’activitat cultural que els darrers deu anys ha marcat la seva vida. És promotor, productor i actor de les Festes del Setge d’Olp; una realització dramàtica sobre la Guerra del Pallars (1484-1487) que es representa cada mes d’agost per diversos escenaris del Pallars. Ha representat també moltes obres amb la secció de teatre del Casino l’Aliança del Poblenou de Lleida. Com a actor, va aparéixer a la sèrie Gran Nord de TV3.
El 2015 va publicar la seva primera novel·la: El mirall del Ventolau
0 Comentaris