Incidència factures GAS NATURAL

ACTUALITZAT – DIVENDRES 24 MARÇ 2017

Atès que ja s’han emès les factures de subministrament de gas corresponents a un període de 4 mesos (desembre 2016-març 2017) els gestors de la companyia han contactat amb l’Ajuntament per fer-nos arribar aquesta informació d’interès ciutadà.

• Es farà un buidatge dels clients amb factura superior a 50 €
• Per aquests clients se’ls farà un contacte telefònic on se’ls hi oferirà la possibilitat de fraccionament
• Pels clients amb dificultat de contacte telefònic se’ls hi enviarà una carta amb indicacions de com actuar

Confiem que aquestes mesures resolguin el problema de manera satisfactòria, tot i que des de l’Ajuntament s’ha requerit a la companyia per evitar que aquesta circumstància es repeteixi en el futur.

No obstant com sempre mantenim els canals de comunicació oberts via telèfon (973 620 010), correu-e (ajuntament@sort.cat) i comunicació electrònica (eTram)

[line]

Us informem que a causa del canvi de titularitat de les instal·lacions de REPSOL GAS a GAS NATURAL s’ha produït un endarreriment en la lectura de comptadors i emissió de les corresponents factures. Per aquest motiu l’Ajuntament ha dut a terme gestions davant la companyia per regularitzar la situació de manera que durant aquesta setmana s’està procedint a les lectures de consum i ha sol·licitat que s’ofereixi als consumidors del municipi facilitats de pagament en forma, si s’escau, de fraccionament de la factura.

Restem a la vostra disposició per qualsevol consulta o suggeriment sobre aquesta qüestió.

0 Comments

There are no comments yet

Leave a comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Back to top