Xerrada informativa de Pobles Vius

Aquest dijous, 8 d’octubre, a les 6 de la tarda (18h) vindrà a la Biblioteca Pública de Sort en Gerard Batalla, portaveu de Pobles Vius, per explicar la problemàtica del biogàs a Ponent, així com tots els macroprojectes energètics que afecten a Lleida i també de Tarragona i el Delta.

Pobles Vius entèn aquestes agressions com un mateix problema que afectarà a tots els territoris, tot i que el focus sigui un altre. Per això considerem que és important fer pinya i transmetre que aquest també és un problema de tots donant-nos suport mutu quan sigui necessari.

És important doncs que entitats, alcaldies i persones a títol individual puguin assistir com a públic. La convocatòria és oberta a totes les persones interessades.

Back to top
Aneu a la barra d'eines