Els Cellers del Pirineu presentaran les seves noves anyades en una festa a Sort

Banner: Banuts 2023: la Gran Festa de la Carn de caça. Un cérvol amb les banes fetes d'ampolles de vi. 1a Festa de les Noves Anyades dels Vins del Pirineu. Sort 15 de gener , Avinguda Comtes del Pallars. Segell: Cuina de Caça i Vins del Pirineu

La celebració, que tindrà lloc el 15 de gener, coincidirà amb la 4a Edició de la Gran Festa dels Banuts

Els Cellers del Pirineu presentaran les seves noves anyades en la 1a Festa de les Noves Anyades dels Vins del Pirineu, que tindrà lloc a l’Avinguda Comtes del Pallars de Sort el proper 15 de gener, i coincidirà amb la 4a Edició de la Gran Festa dels Banuts.

Durant la festa, els assistents podran tastar els vins del Pirineu de les anyades que els cellers posaran a la venda aquest 2023. En alguns casos, seran vins joves de la darrera verema, però també criances i reserves de veremes anteriors que arriben per primer cop al consumidor aquesta temporada.

Pel que fa a la Gran Festa dels Banuts, que enguany celebra la quarta edició, tindrà com a principal novetat el primer reconeixement “Banut de l’Any” a un cuiner destacat en la cuina de la carn de caça. L’altra novetat important és que al vespre es farà un sopar formatiu per a professionals en un ambient distès cuinant “a 100 mans” entre diversos cuiners. A més, es celebrarà com en darreres edicions el dinar popular amb carn de caça a l’avinguda Comtes de Pallars. Podeu comprar el tiquet a l’app de pagaments de l’Ajuntament.

La festa l’organitzen l’Associació Gastronòmica la Xicoia, ÀPAT – Associació de Professionals de l’Àmbit Turístic del Pallars Jussà, l’Ajuntament de Sort i l’Ajuntament de Tremp  a través del seu programa “Al teu gust, aliments del Pallars” amb el suport de Vedat Pirineus, Carnicaza, l’IDAPA i l’Escola d’Hoteleria del Pallars. Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local.

Cartell: Banuts 2023: la Gran Festa de la Carn de caça. Un cérvol amb les banes fetes d'ampolles de vi. 1a Festa de les Noves Anyades dels Vins del Pirineu. Sort 15 de gener , Avinguda Comtes del Pallars. Segell: Cuina de Caça i Vins del Pirineu

0 Comentaris

Encara no hi ha cap comentari

Fer un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Back to top
Skip to content